Post by howripertico on Feb 18, 2022 8:54:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ King of Avalon: Dominion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ King of Avalon: Dominion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ King of Avalon: Dominion 2022 version ▞▞▞
Det er mye å gjøre i spillet, men mesteparten av tiden som brukes er å unngå det massive presset for transaksjoner i spillet. Flertallet av butikkvarene er altfor dyre for den lave verdien som tilbys. Svært få gratis handlinger tilgjengelig mot å bli angrepet og plyndret av mye sterkere spillere. Kort sagt, gi fra deg lommeboken hvis du vil leke og ha det gøy her. *Redigering: Jeg er glad utvikleren svarte, noen leser anmeldelsene. Ja, teknisk sett trenger du ikke betale for spillet, men det er bare halve sannheten. Den generelle følelsen når du spiller er at hovedformålet med spillet er å selge deg ting. Det er blinkende merker og ikoner overalt, som fyller opp skjermen og tar oppmerksomheten din. Det minner meg om Ready Player One-scenen der de undersøker hvor mange annonser de kan vise på skjermen uten å indusere anfall. Det er flere gamblingmekanikker, som du må bruke flere typer svært vanskelig å finne, men lette å kjøpe tokens for. Svært mange gjenstander i spillet er engangsbruk og har en midlertidig effekt (f.eks. aktiver X i 60 minutter), noe som letter gjentatte kjøp. Det er bedre måter å tjene penger på, ikke påtrengende eller misbruke spilleren; ta en titt på f.eks. Clash of Clans.
Sakte påvirket spill, grafikk er god spilling er all strategi sørg for at du bruker penger, mål gjør ikke knebøy.
Anstendig spill, veldig lønn for å vinne hvis du ikke liker denne typen spill, ikke spill det og advarsel.
Sosialt og gøy
King of Avalon: Dominion Стратегије pnnx
Det er ok, men betaler ikke så mye mynter som man skulle tro. Du har ikke gratis roam, alt er kartlagt for deg... et veldig kult morsomt spill skjønt. Ettersom jeg spiller lenger, liker jeg det veldig godt
Ble litt skuffet fordi spillet ikke var det samme spillet som videoforhåndsvisningen, men alt i alt er det et ganske anstendig spill og god historielinje
Samme spill annet navn ... det er det samme som så mange andre cookie cutter høyborg-spill. Men du får i det minste en drage.
Nettopp begynt å spille, spillet virker interessant. Jeg vil ha en bedre idé om jeg liker det etter å ha spilt i noen dager, uker. Kom tilbake for oppdateringer.
Falsk reklame er en enorm skuffelse! Hvor er øya? Hvor er avataren du går rundt i? Hvor er frispillet? Ingen tilpasning av drage heller. Jeg hater falske annonser!
Har bare spilt en liten stund, men jeg liker det og fortsetter å spille. Jeg anbefaler andre å spille det hvis du liker rollespill
Det er ikke vanligvis den typen spill jeg spiller, men dette har vokst på meg. Historien er engasjerende, grafikken er fin og den spiller bra på telefonen min. De eneste klagene jeg har er at jeg ikke kan endre navn selv om jeg har navnebyttebillett. Det gir meg en feil hver gang jeg prøver. Dessuten er brukergrensesnittet litt travelt. Det er mange forskjellige steder å klikke for å gjøre det du vil gjøre.
Den er uspillbar, den ber meg om å bekrefte kontoen min når jeg ikke har spilt den på en stund, og den spør fra telefonnummeret mitt som jeg aldri husker å ha gjort, og det vil ikke sende meg en bekreftelseskode og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette Fordi boten ikke er nyttig i det hele tatt, pleide jeg å spille dette hele tiden, men telefonen min tar opp plass.
BH-søl
Det koster for mye penger til å være bra, og spillet vil ikke gi deg ting og tar ting fra deg...
Fantastisk spill. Fortsett med det
ibrahim
For guds skyld, gjør den uendelige introen som kan hoppes over! Jeg har nettopp fått en ny enhet, som jeg gjør ganske ofte. Hver gang jeg gjør det, vil jeg logge på og må gå gjennom 20 minutter med opplæring som krever at jeg spiller den, selv om jeg bare trenger å komme til kontoen min! Kom igjen, jeg hater dette! Hvordan har det ikke blitt tatt opp?
King of Avalon: Dominion Παιχνίδια στρατηγικής fanu
Gud
Flott spill .. bare litt for mye fokus på penger
Jeg begynte å spille dette spillet som en distraksjon. Det var forvirrende å komme i gang. Jeg synes også det er veldig vanskelig å spille et spill der riket ditt er prisgitt andre spillere som angriper mens du ikke er på for å beskytte fremgangen din. Alt du kan få er 24 timer. skjold som må kjøpes. Veldig uheldig. Mister interessen veldig fort, hvis alt jeg kan gjøre er å bygge opp igjen.
God forklaring i hele spillet
Jeg har spilt i halvannet år. Dette spillet blir alltid bedre, og det er så mange fasetter for å holde deg i vekst. Jeg elsker det!!! Jeg har spilt på dette spillet i to år og elsker det fortsatt. Alle forbedringene har virkelig gjort dette spillet bra!! Jeg har endelig nådd 30 så vi får se. Jeg har spilt nå i 3 år! Ikke stoppe, jeg elsker dette spillet!!!
Jeg liker spillet det gir rask utjevning og et flott opplæringssystem. 😉
Tbh Jeg spiller bare dette spillet for penger, men det er ganske meh... Jeg forstår ikke hva som skjer, det føles som om jeg bare spiller en film, bortsett fra at det ikke er noen automatisk avspillingsknapp lol
Morsomt og jeg spiller ikke engang spill. Bør komme dit du kan gjøre karakterene og gjenstandene dine om til nft-er! Slik blir du superrik! Ny merknad: en blokkjede kalt Cardano har startet med smarte kontrakter. I utgangspunktet i stedet for langsomme transaksjoner og store utgifter, får du mynt nfts for pennies på dollaren. Dere kunne selge dem og gi dem bort i spill; gir deg $, men også kundene dine vil kunne liste dem på nytt og bytte dem for $100s 1000s vinn-vinn🤑
Spillet er ok hvis du bare vil spille det en eller to ganger i uken. Arrangementene koster deg penger å spille. For mange må kjøpe vegger i dette spillet. Ikke gratis å spille i det hele tatt
Bra tidsfordriv..
Veldig morsomt spill. Mange arrangementer og annet kult personale å gjøre. Finn mange hyggelige mennesker som spiller dette spillet.
En eventyrbok som blir lest hele tiden helt til du skal ta styringa selv med å bli med allianse men jeg var ikke sterk nok. Hvor datt jeg av,..å ja nettbasert, er ikke en kunst, eller?
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetih
Fant ut en løsning. En venn lager en ny konto i sin KD, og binder den til min. Elsker spillet, men det bør være et "hopp over opplæringen"-alternativet og en "stemme for å velte R5"-knappen.
Så langt nyter jeg det. Jeg er SÅ digging karakterene (stor fan av Arthur-historier); spillingen er jevn (ingen feil eller fryser ennå... YAY!), og hvis byggehastigheten holder seg innen 20 minutter er jeg solgt!
Så langt vært bra. Grei grafikk, jeg ser allianser å bli med i, chat tilgjengelig. Ser for å se om det er oppgaver på kartvisningen for ekstra elementer i tillegg til monstre osv. Jeg kommer til å angi navn som valkyrie. Som i det andre spillet fra disse menneskene Guns of Glory kingdom 685. Jeg er R5 i alliansen min Asgard. Hvis du er interessert i å spille, kom innom og du kan bli med.
Du lurte vennen min. Etter at han kjøpte en pakke han ikke mottok, fikk du ham til å frigjøre kontoen sin. Og nå mistet han byen sin. Og nå den tredje dagen skjedde ingenting. Alt du gjør er å be ham vente. Det er mye tid å samle, bidra i allianse og mange tapte poeng. Virkelig dårlig behandling av en betalende kunde. Jeg vil ikke bruke mer penger på dette tidkrevende avhengighetsspillet med dette problemet vil ikke løses så fort som mulig!!!
Så langt har spillet vært ok. Annonsene stemmer ikke overens med det spillet egentlig er. Siden tidligere oppdateringer, hvis du ikke betaler for noe, vil du bare være en gård for spillerne som har brukt penger på spillet.
NORSK BESTE LEST GANG NOEN AZZ!!
Beach Buggy Blitz 賽車遊戲 npv
moro moro moro. tiden flyr lol
Jeg liker dette spillet. God strategi og møte andre mennesker med samme interesser.
Så jeg har prøvd å lage en gårdskonto, men i stedet for å sende meg til Lunar hjemmet mitt, konfigurerte de meg i Solar, hvordan kan jeg fikse dette. Med hver oppdatering lastes ikke flere spill som fryser.
Det er bra spill
King of Avalon: Dominion Strategia vwf
Artig søl
Betal for å vinne. En stor forbrukersorg vil drepe et helt kongerikes befolkning. Bortsett fra det er det et greit spill. Du kan gå videre uten å bruke penger, men det vil koste deg tid og mye av det. Mange mekanikere og arrangementer presser spillere til å bruke penger for å få de beste belønningene også. Hvis bare de laget flere varer som bidrar til å øke statistikken og styrkenivået i gullbutikken i stedet for $-butikken. Nye helter bør også være tilgjengelig i innkallingssirkelen tidligere ikke etter ett år..
Jeg prøver å spille hver dag, men det er for dyrt til å tvinge meg til å gjøre plass på telefonen min og slette andre apper bare for å spille det. Blir veldig lei av det... 🙄
For mange idioter i spillet og spiser telefonbatteri
Det er tregt med lastetider her og der. Ellers liker jeg det så langt, og jeg håper at det blir bedre etter hvert som jeg spiller.
Jeg elsker dette spillet, det er så kult
Det er greit. Noe tekst er utrolig liten og oppdragene er latterlige lange. Samle 500 000 mat og ressurser når du bare har 4 helter og marstiden er som 24 freaking timer og innhøstingstiden er 48 timer 😑. Det ville vært mye morsommere hvis oppdrag på nivå 10 ikke tok DAYS, bokstavelig talt, dager å fullføre.
Dette spilte er fantastisk