Post by tiotochaktiorec on Mar 15, 2022 11:28:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wiskundige spelletjes, Math ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wiskundige spelletjes, Math IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats voor generatorsleutels ▞▞▞
▞▞▞ Wiskundige spelletjes, Math 2022 version ▞▞▞
Beschrijf je beschrijving
Geen optie voor het kiezen van niveau zoals 6 7 elk niveau. We moeten elke keer dat we beginnen vanaf het begin spelen. Het is saai geworden
maak een beter spel
Het is verwarrend
Goed voor een hersentraining!
Niet goed prima
Ik ben gehandicapt en kan de cijfers niet zien
koel
Math games, Mathematics Pendidikan zqvs
Het helpt studenten om snel te rekenen
Goed, maar het zegt me dat ik slecht ben in wiskunde en dat geeft me een slecht gevoel
Ik zou graag vermenigvuldigen en delen, maar de niveaus gaan nooit hoog genoeg.
Mas podia ter mais truques matemáticos, para facilitar os cálculos de exponenciação com números "grandes" e etc
Ik vind deze app leuk, maar ik zou zeker willen dat de tijd kon worden beheerd volgens degenen onder ons met een handicap.
Leuke app. Houd je brein helder.
Dit is tot nu toe een extreem goede app! Ik zit in de 4e klas, en dit is echt goed, ik ben ook 9 jaar oud. Het is een WERKELIJKE wiskunde-app!
Slecht, het enige wat het me vraagt zijn dingen als 2*2 en 5*7, het is veel te makkelijk
Ik haatte deze app alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft vrienden installeer deze app niet. Het is een erg slechte app.
Schoon en to the point-app
Mijn wiskunde werd heel goed als wiskunde
Het zorgt ervoor dat je getimed bent en niet genoeg tijd geeft om te antwoorden Ik heb normaal gesproken geen hekel aan apps
Best goed, maar heeft aanmoedigende woorden nodig voor gebruikers. Nadat je het op een bepaald niveau niet zo goed hebt gedaan, vertelt het je gewoon dat je "SLECHT" hebt gedaan. Als er in plaats daarvan iets stond als "Behoefte aan verbetering" "Je doet het beter", dan zou ik het aan vrienden kunnen aanbevelen. Ik heb vertrouwen in mijn rekenvaardigheid, dus ik gebruik dit alleen om scherp te beginnen. Het bevat echt handige tips voor snel rekenen, maar ik zal het niet aanbevelen aan vrienden die willen verbeteren vanwege de ontmoedigende woorden. Verder goed om te oefenen.
Ik zou het een 4 1/2 geven, maar je zou een vs-modus moeten hebben
Vasten leert me niet
Goedkoop
In het begin vond ik het niet leuk hoe de training was getimed, maar ik raakte eraan gewend. Ik vind het echt leuk hoe het me helpt om wiskundige problemen sneller te berekenen.
Het is een zeer nuttige app voor kinderen, ze bieden ons ook wiskundetrucs, wat erg handig was en we kunnen ook toetsen maken in tabellen, verslaving, aftrekken, delen enz. Maar de app bevat add, dat alleen een beetje vervelend is.
Eenvoudige wiskundige vaardigheden die zich ontwikkelen tot een meer uitdagende taak.
De timer is veel te snel
Tijdsverspilling...
het is gewoon dom
Ik hou hiervan
Echt een goede applicatie! Het is erg compleet en ut helpt bij het verbeteren van rekenen
Wederom een app die ons kind moet vervelen met "upgraden" naar volgende niveaus.
Heeft meer tijd nodig om problemen gegeven te krijgen
Geweldig spel, waarmee je je rekenvaardigheid kunt opfrissen en aanscherpen.
Heb me slim gemaakt
het is leerzaam
Ik installeer deze app en mijn telefoon geeft een storing het scherm knippert Ik krijg spam-e-mails.
Ik ben dol op deze app, maar voeg persoonlijke progressie toe, zodat we kunnen zien wat we moeten bestuderen, het zou leuk zijn als er een progressie is, zoals een rpg.
Een beetje te vroeg om te beoordelen, maar tot nu toe geef ik het 4.
TE FASTTTTT Het is prima, ik vind het erg leuk MAAR de timer is veel te snel! zorgt ervoor dat ik degenen krijg die ik meestal goed, fout! Bijv.:5-6=-1 ...Ik druk uiteindelijk op 1. TOO FASTTTTTT OK
Kunt u toestaan dat de app naar de SD-kaart wordt verplaatst?
IK BEN IN DE 5E GANG deze app helpt zo goed een keer dat ik een roostertest had, ik kreeg een 100 waardoor ik mijn feiten onthield, bedankt, morgen heb ik school
Deze game is geweldig om te herzien, vooral als je heel lang geen wiskunde hebt gedaan
Niets dan geweldig. Het heeft me echt geholpen om het onderwerp aan te pakken. Heel erg bedankt. Ik doe nog steeds mijn sit-ups en lees de vergelijkingen hardop voor, zodat ik tm. kan onthouden. Goh, deze app is DOELEN.
Geweldige app
Het is klote
Er zijn geen spelletjes
Uitstekende app voor kinderen
Ik ben zo zwak in wiskunde en op een dag zoek ik naar een wiskundegids. Ik open mijn Play Store en zoek naar zo'n app, dus ik vind deze app ... Ik download en gebruik Ik waardeer het zeer
Math games, Mathematics शिक्षा exw
Floor Plan Creator Kunst ja disain jywd